ФЕРЗЬ — це рекламна компанія, яка керує 12 власними вузькоспеціалізованими монобрендами у сферах креативу та дизайну, рекламних виробництв і маркетингових комунікацій. Синергія всіх напрямків дозволяє у найбільш ефективний на ринку спосіб розв’язувати маркетингові і рекламні завдання та втілювати найсміливіші ідеї наших Клієнтів у життя.

Агенція маркетингових рішень «Ферзь» розпочала своє становлення в 2000 році. Ми стартували як поліграфічна агенція, майже щороку розвивали новий власний напрямок і виробництво
та впевнено сформувалися у потужний холдинг з 12 окремими вузькоспеціалізованими компаніями з власними виробничими, торговельними, складськими площами та командою,
що нараховує, на сьогодні, більше 200 професіоналів. Усі компанії об’єднані в рекламний холдинг «Свої».

 

Координацію роботи усіх компаній з Клієнтами здійснюють екаунт-менеджери Агенції маркетингових рішень «Ферзь», яка є керуючою компанією холдингу.

 

Сьогодні ми пропонуємо власні сервіси і продукцію по всьому маркетинговому полю і практикуємо концепцію єдиної маркетингової комунікації для брендів наших Клієнтів.

 

Назва холдингу «Свої» відображає нашу унікальну перевагу: свої ідеї, свої виробництва, свої комунікації. Синергія цих трьох складових дозволяє нам уникати великої кількості підрядних ризиків і розділяти з Клієнтом відповідальність за кінцевий результат.

 

Місія компанії — перетворювати маркетингові витрати у високоефективні інвестиції.

Ми прагнемо, щоб кожна вкладена в маркетинг гривня приносила нашому Клієнту прибуток, і реалізовуємо місію через:

  • Розробку креативних ідей, стратегій, створення високоякісних товарів, послуг і надання бездоганного сервісу.    
  • Постійний розвиток і навчання співробітників холдингу та обмін досвідом і знаннями з нашими клієнтами, постачальниками. 
  • Вивчення та активне впровадження передового світового досвіду і застосування інновацій у дизайні, виробництві, комунікаціях, маркетингу та в системах управління. 
  • Експертний консалтинг на всіх рівнях організації. 
  • Синергійні взаємини в екосистемі холдингу (співробітники, постачальники, клієнти, суспільство) на принципах взаємодопомоги і взаємної довіри.

 

Цінності, що ми сповідуємо:

  • Всебічний особистісний ріст, навчання, розвиток
  • Порядність, пунктуальність таі обов’язковість
  • Клієнтоорієнтованість
  • Фокусування на рішенні та результаті, а не на проблемі
  • Перевищення очікуваних результатів
  • Прагнення досконалості у своїй роботі
  • Задоволення від роботи
  • Екосвідомість і розуміння спільності
  • Взаємна довіра, здорова і позитивна атмосфера

 

Головною цінністю в компанії є постійна самоосвіта і розвиток усіх співробітників, а головною рушійною силою — інновації. Ми розробили власну SRM-систему. Впроваджуємо принципи
та інструменти Lean Production та ТОС в усіх бізнес-процесах. В холдингу функціонує бізнес-школа та власна корпоративна бібліотека. З початку 2013 року діє спеціальна інвестиційна програма для співробітників, що пропрацювали в компанії більше 5 років.  

 

Центральний офіс та офіси монобрендів знаходяться в Києві.

Власні виробничі потужності — у Вінниці, Козятині і Києві.

Загальна площа офісних приміщень — більше 1000 кв. м.

Загальна площа виробничих і складських приміщень — більше 3000 кв.м.

 

Ми прагнемо, щоб кожен співробітник і кожний наш замовник вважав компанію «своєю». Приєднуйтесь!

 

 
Юрій Верховод 
Генеральний директор
 
Олексій Куценко 
Комерційний директор
 
Ігор Друзєв 
Фінансовий директор
 
Микола Петрук 
Директор з виробництва